Wednesday, April 15, 2009

မန္ယူသိပ္ၾကိဳက္တဲ့သား…… (ဟာသ)

က်ေနာ္လုပ္ခ်င္တဲ့အလုပ္က လူေတြျပသနာေတြနဲ ့ရင္ဆိုင္ရတဲ့အခ်ိန္မွာ သူတို ့ရဲ့အဲးဒီျပသနာေတြကိုေက်ာ္ျဖတ္ေျဖရွင္းႏုိင္ဖို ့အတြက္ အၾကံေပးေပးတဲ့ ကြန္ေဆာ့တန္ ့(Consultant) ျဖစ္ပါတယ္..။ အဲးဒီလုိအလုပ္ရဖို ့အတြက္ က်ေနာ္ counseling agency တစ္ခုမွာအလုပ္သြားေလွ်ာက္တယ္..။ ကံေကာင္းခ်င္လို ့လားေတာ့မသိဘူး အဲးဒီလိုအလုပ္သြားေလ်ွာက္တဲ့အခ်ိန္မွာ မၾကာေသးခင္ကဘဲ ခင္ပြန္းဆံုးသြားတဲ့ မုဆိုးမ တစ္ေယာက္က က်ေနာ္အလုပ္လာေလွ်ာက္တဲ့ agency မွာ လာျပီးသူ ့အခက္အခဲကို ကူညီေျဖရွင္းဖို ့ အကူအညီလာေတာင္းတဲ့အခ်ိန္နဲ ့ကြက္တိသြားျဖစ္တယ္။ အဲးဒီေတာ့ က်ေနာ့္ potential အလုပ္ရွင္ :D ကက်ေနာ့္ကိုခိုင္းလိုက္တယ္….. ကဲမင္းအရည္အခ်င္းဘယ္ေလာက္ရွိလဲ ငါသိရေအာင္ အဲးဒီအမ်ိဳးသမီးရဲ့ျပသနာကို သူးကူညီေျဖရွင္းေပေခ်…..။ က်ေနာ္အရမ္း၀မ္းသာသြားတယ္… ဒီေတာ့က်ေနာ္လည္ professional ပီပီသြားျပီး အဲးဒီအမ်ိဳးသမီးႏုတ္ဆက္လိုက္တယ္…

က်ေနာ္။ ။ မဂၤလာပါအန္တီ.. က်ေနာ့ နာမည္က xxxx ပါ…..xxxxx ေအဂ်င္ဆီရဲ့ မျဖစ္ေသးတဲ့၀န္ထမ္းတစ္ဦးပါ… အန္တီဘယ္လိုျပသနာနဲ ့ရင္ဆိုင္ေနရသလဲးဆိုတာ က်ေနာ္သိခြင့္ရွိမလာ…….။ (က်ေနာ္စိတ္ထဲမွာေတာ့ ..အလုပ္ရွင္ေတာ့ေတာ္ေတာ္ငါ့ကိုသေဘာက်ေလာက္ျပီလို ့ခံစားလိုက္ရတယ္…..)

အမ်ိဳးသမီး။ ။ ဟုတ္ကဲ့..။ ျပသနာကဒီလုိပါ… က်မမွာသားေလးတစ္ေယာက္ရွိတယ္… သူက မန္ယူေဘာလံုးအသင္းကို အရူးအမူးစြဲးလမ္းႏွစ္သက္တဲ့ မန္ယူပရိတ္သတ္တဦးပါ….။ လြန္ခဲ့တဲ့ သံုးေလးရက္က သူ ့အေဖ အသုဘ ကိုေတာင္မတက္ဘဲ မန္ယူနဲ ့ခ်က္စီး ကန္တဲ ့ခ်န္ပီယံလိတ္ ဗိုလ္လုပြဲးကို တီဗီေရွ့မွထိုင္ျပီး ေစာင့္ၾကည့္တယ္…။ က်မလဲဘာမွမေျပာေတာ့ဘဲ.. သူ ့အေဖ အသုဘ ကိုအိမ္နီးနားခ်င္းမိတ္ေဆြေတြနဲ့ သူမပါဘဲ သြားပို ့လိုက္ရတယ္။ က်မတို ့စိတ္မေကာင္းစြာအသုဘကေန ျပန္လာျပီး အိမ္ေရာက္လာတဲ့အခ်ိန္မွာ… မန္ယူက ခ်က္ဆီးကို တစ္ဂိုးသြင္းလိုက္လို ့ သူ၀မ္းသာအားရ ခုန္ေပါက္ေနတာကိုေတြ ့လိုက္ရေတာ့ က်မေရာ အိမ္နီးခ်င္းမိတ္ေဆြေတြပါ.. ေတာ္ေတာ္ေလး အံ့ၾသသြားတယ္…. စိတ္မေကာင္းလည္း ပိုျဖစ္မိတယ္… အဲးဒါကူညီပါဦး။

က်ေနာ္။ ။ ဟာ…….ဒီလိုဆိုရင္ ျပသနာက ေတာ္ေတာ္ၾကီးပံုရတယ္ အန္တီ…။ ေတာ္ရံုတန္ရံု စိတ္ပံုမွန္အေနအထားမွာရွိတဲ့လူဆိုရင္ မန္ယူသြင္းလိုက္တဲ့ဂိုးကို အဲးဒီေလာက္ထိ ၀မ္းသာအားရေပ်ာ္မွာမဟုတ္ဘူး။ ဘာေၾကာင့္လဲးဆိုေတာ့ မန္ယူသြင္းလိုက္တဲ့ ဂိုးက သိသိသာသာၾကီးကို ေအာက္ဆိုက္ (offside) ျဖစ္ေနတယ္။ စိတ္မေကာင္းစရာက.. ဒိုင္လူၾကီးလဲ အဲးဒါကိုမျမင္လိုက္ဘူ။ .. အဲးဒီေတာ့ အန္တီ့သားကို အက္ရွင္ရီပေလး ( action replay) ျပန္ၾကည့္ခုိင္းလိုက္ပါ..။ သူအဲးဒီဂိုး ေအာက္ဆုိက္ျဖစ္ေနတာကိုသိသြားရင္ အဲးဒီေလာက္ထိ ၀မ္းသာေတာ့မွာမဟုတ္ပါဘူး…။
(စာဖတ္ပရိတ္သတ္ သာ အလုပ္ရွင္ဆိုရင္ က်ေနာ့္ကိုအလုပ္ခန့္မွာလာ….)

Reader digest မွ ဟာသတစ္ခုကိုဆီေလွ်ာ္သလို ေနာက္ခံ scenery ေလးထပ္ျဖည့္ျပီ ဘာသာျပန္ထားသည္။

  © Nal Myay Thit

Back to TOP